../../../Up/ARTICLES/b_C_fhn8fjjr.jpg

8 סיבות טובות לפרגן לעצמכם טיפול וואטסו חלק ראשון

8 סיבות טובות לפרגן לעצמכם טיפול וואטסו

חלק ראשון

לעתים קרובות אנחנו חושבים על טיפול וואטסו כאילו זה איזה משהו יוקרתי ומפנק שגורם לנו להיראות מפונפנים.
אבל אתם עשוים להיות מופתעים לטובה אם תקראו על היתרונות הבריאותיים הרבים הקשורים לטיפול הוואטסו. אומר הדי שקד מטפל ומורה לוואטסו כבר שנים רבות.

אז. הינה ארבע סיבות  ראשונות למה טיפול וואטסו יכול להפוך את החיים שלכם לטובים יותר.

1. טיפול וואטסו יכול לעזור להפיג מתח

טיפול וואטסו יכול להיות מאוד מרגיע! אנחנו יודעים - זה לא בדיוק חדשות, נכון? אבל הנה מה שאנחנו שוכחים לעתים קרובות ... מתח קשור ישירות למגוון רחב של בעיות בריאות בחיינו - מבעיות נפוצות כמו מיגרנה למחלות קשות כמו סרטן ומחלות לב. הפגת מתח יכולה בהחלט למנוע בעיות פיזיות בגוף. כאשר אנו במצב לחץ, הגוף שלנו משחרר את ההורמונים אדרנלין וקורטיזול כדי לעזור לנו להגיב למצב. הבעיה היא שתגובה זו, המכונה לפעמים "להילחם או לברוח" יכולה לבוא בזמנים מיותרים או להיות ממושכת מאוד- מה שמקשה עלינו להירגע.

טיפול וואטסו יכול לשחרר אנדורפינים חשובים - כמו סרוטונין ודופאמין - שהם נוירוטרנסמיטורים שעוזרים לנו להירגע.

77% מהאמריקאים אומרים שהם מתמודדים עם ההשפעות השליליות של הלחץ בחייהם. אנחנו לא יכולים להוכיח את זה - אבל אנחנו מתערבים שחלק מה 23% האחרים מקבלים טיפול וואטסו באופן קבוע.

2. טיפול וואטסו יכול להוביל לצמצום השימוש במשככי כאבים

הנה כמה נתונים מפכחים בשבילך ... מרשם יתר של משככי כאבים בארצות הברית לוקח יותר חיים מאשר הרואין קוקאין. ההערכה היא כי סביב 45 אנשים מתים תוך שימוש מוגזם במשככי כאבים מדי יום . טיפול וואטסו הוא דרך טובה יותר לעזור ולנהל את הכאב שלך, כמו גם את הלחץ. התמכרות לטיפול וואטסו היא הרבה פחות מסוכנת מאשר התמכרות למשככי כאבים. ואפילו תרופות ללא מרשם לכאב יכולות להיות בעלות השלכות בריאותיות - במיוחד אם הן מנוצלות לרעה. WebMD מצטט מחקר על כאבי גב אשר מצא כי טיפול וואטסו הפחית את הצורך במשככי כאבים עד ל 36%.

כמובן, טיפול וואטסו יכול לעזור להקל על סוגים רבים של כאב - כולל דברים חמורים כמו דלקת פרקים ו fibromyalgia.

3. טיפול וואטסו יכול להועיל לספורטאים ולאתלטים

טיפול וואטסו הוא בעצם שילוב של לחיצות ומתיחות שטובות לספורטאים. טיפול וואטסו יכול להיות חלק חשוב מאוד של משטר הבריאות של אתלט ואף לשפר את הביצועים. הטיפול תורם לגמישות טובה יותר והוא יכול לעזור למניעת פציעות שרירים.וואטסו יכול גם להקל על שרירים מתוחים ולשפר את זמן ההתאוששות בעקבות פגיעה בספורט.

4. טיפול וואטסו מועיל לנשים בהריון

טיפול וואטסו על בסיס קבוע במהלך ההריון יכול להוביל לזמן התאוששות מהיר יותר לאחר הלידה. בנוסף, טיפול וואטסו זוגי עם השותף של האישה יכול להיות מאוד מועיל לשניכם. הגוף של האישה עובר הרבה שינויים אינטנסיביים במהלך ואחרי ההריון. טיפול וואטסו בהריון יכול להקל על הנפיחות של הגפיים תוך הפחתת כאבי שרירים, ועצבים . טיפול וואטסו יכול אפילו לעזור לאישה להסדיר ולאזן את רמות ההורמונים. זו הסיבה שטיפול וואטסו יכול להיות גם שימושי במהלך תסמונת קדם ויסתית, כמו גם עבור תסמיני גיל המעבר. כפי שכבר הזכרנו במס '1 – טיפול וואטסו משחרר הורמונים המקדמים מצב רוח חיובי. לאחר ההריון, טיפול וואטסו עשוי להפחית את המראה של סימני המתיחה וההצטלקות. (זה נכון לגבי כל סוג של הצטלקות - לא רק עבור נשים בהריון)

לפרטים נוספים על טיפול וואטסו לאישה בהריון לחצו כאן



שתף אותי 
   

הגב על המאמר